Annons:
Etikettinformation-om-sajten
Läst 995 ggr
[WX5]
7/10/11, 10:24 AM

Söker medarbetare

Är det någon som känner att dom skulle vilja bli Medarbetare här på Åland i Fokus? Man behöver inte bo på Åland för att bli medlem men om det behövs bilder så fixar jag det gärna (om det inte är på nån av öarna längre bort).

Skriv här eller i ett PM till mig så ordnar det sig.

För att vara medarbetare/moderator så krävs det inte så mycket. Skriva lite artiklar lite nu och då och svara på/skriva inlägg. Helst för personer över 16 år.

Annons:
[WX5]
7/31/11, 3:15 PM
#1

Ingen som är intresserad?

[lucke]
8/3/11, 9:17 PM
#2

Berätta gärna lite om vad som krävs av en Medarbetare, så kanske fler napparGlad/ En Ålandsälskare

[WX5]
8/4/11, 2:05 PM
#3

Ja det kan jag göra. Tack för input.

[lucke]
8/4/11, 6:24 PM
#4

Glad

[WX5]
8/4/11, 7:26 PM
#5

Är du intresserad?

[lucke]
8/4/11, 8:15 PM
#6

Beror på om jag kan tillföra något- jag är ingen expert, men älskar Åland och har åkt dit en liten sväng varje sommar i 10 års tid- samt att uppdraget kanske passar någon bättre som har mer tillgång till internet än vad jag har (jobbar heltid, och på jobbet är det strängt förbjudet att surfa privatTungan ute)..? Vad "krävs" av en Medarbetare?

Annons:
[WX5]
8/4/11, 8:55 PM
#7

Inte speciellt mycket. Att man skriver en artikel lite nu och då och moderera trådar om det behövs. Det är en ganska öppen sida det här och mycket blir Off Topic det är okej så länge som artiklarna handlar om Åland och det som finns här.

[lucke]
8/4/11, 9:00 PM
#8

Önskar att jag hade mer kunskap om Åland- det är ju mest känslor jag har för ÅlandTungan ute. Vet inte riktigt vad jag skulle kunna skriva artikel om isf… Får spana runt lite här på sidan, upptäckte den igår först…

[WX5]
8/5/11, 7:35 AM
#9

Gör så. Skrattande

Upp till toppen
Annons: