Allmänt

Idag är det ju fredag

2011-07-29 12:14 #0 av: [WX5]

Men det känns som lördag. Hur konstig det kan bli ibland.

Vad har ni för er idag? Barnen har fått order om att städa sitt rum, ordentligt.

MVH Emilia

Sajtvärd på Åland. Söker medarbetare, PM vid intresse.
Medarbetare på Kost, Öl och Social fobi.

Anmäl
2011-07-29 13:58 #1 av: Emo

Jag fick ett roligt telefonsamtal från Hubert. Det lät trevligt. Hoppas ni kan hitta på något kul. FlörtSkrattande

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel  och Psykologi
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Anmäl
2011-07-29 19:22 #2 av: DesK

Jag har gjort kåldolmar, jobbat lite i trädgården och hjälpt en kompis med lite översättning från tyska till svenska. Nu blir det strax ett glas vin med far i kvällsolen på altanen Glad

Désirée

Anmäl
2011-07-29 19:52 #3 av: [WX5]

Själv skall jag ta ett stort glas med Pepsi Max.

MVH Emilia

Anmäl
2011-08-05 11:36 #4 av: Farwuq

Fredag och semester, jag tar det lugnt.

Cool

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi & Psykologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2011-08-05 11:54 #5 av: [WX5]

Härligt!

MVH Emilia

Anmäl
2011-08-23 11:09 #6 av: [Mamuten]

Så är det för mig med, hela tiden. Har ingen koll alls på dagarna när jag går hemma och inte gör så mycket. Förra fredagen fick jag för mig att det var måndag. Obestämd

Inte så bra eftersom barnen skulle vara hemma i helgen. Tur att jag inte skickade dom till skolan. Haha!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.